Loading the content... Loading depends on your connection speed!

Termeni si Conditii

Anularea comenzii
O comandă poate fi anulată de către client.

Clientul trebuie să transmită prin e-mailul de contact contact@astralmagik.ro sau astralmagik@yahoo.com o cerere de anulare a comenzii sau să anunțe telefonic la 0720537972. Cererea de anulare trebuie să cuprindă numele, numărul şi data comenzii.

Returnarea produselor

Prin legislatie, dispuneti de 14 zile in care puteti sa va razganditi. Trebuie sa returnati produsele la adresa indicata, achitand taxa de transport si fara sa motivati renuntarea la achizitie.
În cazul în care produsul este defect sau clientul nu este mulţumit de produs, acesta are dreptul să returneze produsul în cel mai scurt termen de la primire.
Clientul trebuie să trimită cererea de retragere şi returnare a produselor prin email la adresa contact@astralmagik.ro sau telefonic la 0720537972. Toate costurile generate de transportul bunurilor returnate vor fi suportate de către client, iar costurile cu transportul bunurilor comandate şi trimise nu se decontează.

Contravaloarea marfii returnate se va plati în termen de max. 14 zile, prin mandat poștal sau transfer bancar.
Este obligaţia clientului să returneze produsele fără niciun fel de deteriorări, în cantitatea iniţială şi în ambalajul original împreuna cu toate bonusurile primite și factura în original, pe adresa firmei, fără taxe de ramburs.
Pachetul se trimite de către client înapoi prin poştă folosind adresa: SC ESOTERIS SRL, CP 2446, Oficiul Poștal 11,cod 700880, Iași. Este obligaţia clientului ca produsul să fie returnat fără stricăciuni şi în cantitatea iniţială.

Date personale
În momentul înregistrării ţi se va cere să furnizezi o adresă de e-mail. Tă rugăm să reţii că viitoarea corespondenţă pentru confirmarea comenzilor plasate de tine, pentru campaniile pe care ți le vom oferi şi alte situaţii, se va face prin intermediul contului de email înregistrat și de aceea te rugam să te asiguri că ne furnizezi informații complete și corecte, inclusiv numele și prenumele tău.

Soluționarea problemelor
Vă rugăm ca orice problemă sau nemulțumire aveți referitoare la produsele achiziționate să încercați să o rezolvați direct cu noi pe cale amiabilă și garantăm că vă vom rezolva problema în cel mai scurt timp.

In cazul in care doriti sa va adresati protectiei consumatorilor accesati linkul

ANPC